martes, 27 de febrero de 2018

Non esquecemos a Rosalía!

Adiós, ríos; adiós, fontes; amoriñas das silveiras adiós, regatos pequenos; que eu lle daba ó meu amor, adiós, vista dos meus ollos; camiñiños antre o millo, non sei cando nos veremos. ¡adiós, para sempre adiós! Miña terra, miña terra, ¡Adiós, groria!¡Adiós, contento! terra donde me eu criéi, ¡Deixo a casa onde nacín, hortiña que quero tanto deixo a aldea que conoso figueiriñas que prantéi, por un mundo que non vin! prados, ríos, arboredas, Deixo amigos por estraños, pinares que move o vento, deixo a veiga polo mar, paxariños piadores, deixo, en fin, canto ben quero. casiña do meu contento, ¡Quén pudera no o deixar... ! muíño dos castañares, noites craras de luar, campaniñas trimbadoras da igrexiña do lugar...







O pasado sábado, 24 de febreiro, celebrouse o coñecido como "Día de Rosalía", data na que se conmemoran anos do seu nacemento. A escritora é nativa da vila coruñesa de Padrón. Casou co coñecido Manuel Murguía e adicou a súa carreira literaria á prosa e ó verso. Publicou o seu primeiro libro de poemas no ano 1857 coñecido como "La Flor" e na súa andaina destacan obras en galego tales como "Cantares gallegos" ou "Follas Novas". Deixamos a continuación uns enlaces interesantes e a ter en conta á hora de levar a cabo tarefas sobre a inesquecible ROSALÍA DE CASTRO!

ENLACES: